PAGINA 8. WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

Said no entrepreneur ever. Și dacă tot v-am suscitat interesul cu un mic clickbait, hai să vă spun de goodies am mai scos din tolbă in luna Septembrie.

1. Nu am dormit, decât regulamentar 🙂

2. Am avut 14 întâlniri și am semnat cu 3 clienți noi.

Estimăm că o sa ajungem undeva la un 40% closingg rate, însă ce am observat din lunile trecute este că procesul de vânzare este mult mai lung deât ne-am fi așteptat. Produsul nostru funcționează cap-coadă self service, adică vii mătăluță pe site-ul nostru -> îți creezi cont -> ți se iau banii automat de pe card în fiecare lună, în funcție de cât ai “consumat”. Sună fain, nu? În maxim 5 minute ai datele asigurate în buncărele AlterEgo. Ei bine, procesul (real) de vânzare se poate întinde pe mai multe luni de zile. Ne așteptam la asta de clienții foarte mari, din categoria  10mil+ Euro cifră de afaceri, nu și de la companiile ceva mai mici. Dar cum viața bate filmele din capul nostru, am mai învățat să ne reglăm așteptările.

3. Am descoperit noi concurenți, direct de la potențialii clienți :s

Da, noi nu concurăm doar cu alte companii din noua piață de GDPR, ci se pare că și cu departamentele interne de IT. De ce? Pentru că unii developeri au impresia că le furăm job-urile. Ceea ce nu se întâmplă, evident. Dacă până acum developer-ii erau obligați să construiască singuri căruțe și să le și serviseze, rolul nostru este să-i degrevăm de muncă astfel încât să fie atenți la direcția în care o ia caruța, nu dacă mai există. Avem deci o problemă de percepție pentru că propunem o tehnologie nouă, iar oamenilor (în general) le e frică de schimbare. Stiți ce e și mai interesant? Că developerii care au urcat în căruța noastră nu numai că n-au fost dați afară, ci și-au dat seama că pot face lucruri mult mai creative și că pot aduce o valoare mult mai mare companiei. Unde mai pui că ne-au și dat alte proiecte în care aveau nevoie de căruțe, iar acum se concentrează cum să crească flota de căruțe și cum s-o cârmuiască. Cu alte cuvinte, durează un pic până să ajungi să ne iubești, dar și când ajunge acolo, iese cu nabădăi 🙂

4. Am văzut pe piele noastră de ce funcționează Teleshopping-ul.

Nu cred că există vreo persoană care citești rândurile astea să vadă vreo reclama 2pm. Atât pentru faptul că atunci muncește sau pentru că TV-ul nu se mai deschide decât pe Netflix. Vă zic eu, la 2pm e Teleshopping. Și știți de ce mai există? Pentru că cineva cumpără tigăi magice, ceea ce e evident, dar și pentru că Teleshopping-ul îți ațâță GENA OPORTUNISTĂ. Și cu gena asta ne-am jucat noi ultima oară când am fost live. Cum am făcut asfa? Fix ca niște doamne plinuțe, semiturbate, am cerut oamenilor să intre pe site-ul nostru, să-și facă un cont pentru că le făceam o oferta pe care n-o putea refuza. ACUM, intrati ACUM și aveți de 10x gratis oferta de pe site. Ghici ce. It worked. Știu, roșeam în fața microfonului. O să creadă oamenii că suntem nebuni. Din contră. Oamenii și-au luat 2 minute ca sa profite de ofertă, ceea ce am făcut și noi de 1 milion de ori cu alte produse, pentru că hey, free stuff is great. Nu o să ne vedeti prea curând la 2pm la televizor vânzând GDPRtorul minune, dar am învățat că oamenii sunt mai receptivi când esti un pic mai curajos.

5. Ne-am rafinat mesajul, adică l-am repetat de mai multe ori.

Da, ai un super produs. Si un super mesaj. Dar nu înțelegi de ce oamenii nu-l pricep, că doar le-ai spus clar ca pufarinele tale sunt cele mai colorate și n-au indulcitori și că sunt de fapt produse într-o livadă verede, unde oamenii încă mai înțeleg ce însemnă slow food. But guess what. În timp ce tu erai cristal clear, lumea se gândea la like-uri, la amantă, la copil, la nesimțitul care i-a tăiat calea, la guvernul asta care uite ce-a mai făcut, la, la, la, la. Iar când tu credeai că toți oamenii abia așteaptă să-ți cumpere pufarinele roz-bio-livadă ei nici măcar nu te ascultau. Te auzeau, dar nu te ascultau. Riști să te frustrezi dacă ai impresia că produsul tău e cel mai importat lucru din lumea asta și că toți sunt cu ochii pe tine, pană când realizezi că oamenii au cu totul altceva de făcut și că repetarea unui mesaj nu înseamnă insistență, ci mai degrabă căutarea unul slot liber în timpul clientului tău. Nu știi când îl găsești, deci trebuie să încerci de mai multe ori. It’s not you, it’s them.

6. Avem noi funcționalități

Pe scurt, toate datele pe care le introduci la noi în platformă pot fi administrate direct de acolo. Nu trebuie să le exporți sau să le trimiți pe mail, e suficient doar un share. Chiar așa, avem o gramadă de lucruri noi, dar zic să le ordonăm frumos într-un nou articol.

Până atunci mult spor, dragi antreprenori!

Află mai multe despre platforma noastră de GDPR, pe care o pot folosi chiar și business-urile de ponei roz gonflabili cu eșarfă, pe AlterEgo Technology.

Vrei să ne cunoaștem mai bine? Ne găsești pe:

👉 Facebook – AlterEgoOvidiuCiprian

👉 Instagram – Ciprian

👉 LinkedIn – CiprianOvidiu

👉 Medium – AlterEgoOvidiu

👉 Spotify – Muzica pe care lucrăm

Adaugă un comentariu
Numele tau *
Email *
Mesajul tău