EMA T Concept Store | Primul an de Guerrilla Camp

Preambul EMA T Concept Store

Ideea noastră de business a venit odată cu mutarea din corporații în antreprenoriat.

Mai apoi, am auzit spotul la Radio Guerrila pentru deschidere aplicații și ne-am gândit să încercăm.

Odată cu înscrierea în preselecțiile Guerrilla Camp am început să și punem ideea pe hârtie, să îî cercetăm potențialul și să îi anexăm niște cifre orientative. Și i-am alocat un nume generic: Fashion Mobile Store.

Nu știm cum exact să descriem bucuria și surprinderea cu care am primit vestea trecerii de preselecție 😊 am citit mailul respectiv de câteva ori, să ne asigurăm că înțelegem amândoi același lucru și corect 😊

Practic, calificarea inițială pe shortlist pentru interviurile OnAir și ulterior în Camp ne-au validat originalitatea ideii și ne-a dat încredere să mergem mai departe.

O imagine cât o mie de cuvinte:

Cele 9 luni desfășurate

De când a început Guerrilla Camp, s-a schimbat totul.

Genericul Fashion Mobile Store, care înainte exista doar la nivel de idee punctuală, a devenit EMA T Concept Store, care în curând va veni realmente la tine la birou!

Deci, primul nostru an de Guerrilla Camp este chiar primul nostru an de viață.

În aceste 9 luni, noi simțim că am crescut enorm, pentru că de la 0 supporting info am ajuns să avem rulota aproape construită, colecțiile în curs de producție, comunitatea online în curs de formare.

9 luni în care am muncit mult behind the doors. Cu siguranță că am fi putut munci și mai mult, sau poate mai eficient, sau poate mai targetat, sau poate mai organizat. Însă am pus onestitatea pe masă și am povestit în jurnalele săptămânale atât despre reușite, dar și despre perioade mai lente.

Discuțiile din Câmp, întâlnirile cu Coach-ul și dezbaterile cu antreprenorii invitați în Camp ne-au făcut să ne gândim mai în detaliu la diferite aspecte ale business-ului, sau să abordăm elementele cheie și din alte perspective.

Treptat, am obținut contacte pentru a demara discuțiile necesare punerii în aplicare a ideii de business.

În ceea ce privește emisiunile live cu Sorin Badea, noi le-am privit chiar și ca deadline-uri intermediare, impulsionându-ne să bifăm cât mai multe taskuri din Action Plan.

Am făcut primul pas spre EMAT Concept Store online și am reușit să lansăm landing page. Website-ul este încă în curs de dezvoltare, urmează Calendarul deplasărilor rulotei, Lookbook-ul și e-shop-ul.

 

Sentimentele noastre

Este o experiență unică să te auzi la radio și lumea să îți cunoască povestea. Prieteni din Brașov și Iași, cu care nu am mai vorbit de mult timp, ne-au contactat și felicitat pentru proiect.

În paralel, testarea produselor în luna Decembrie, cu ocazia târgurilor corporate de Crăciun, ne-a surprins mai mult decât plăcut. Media zilnică a vânzărilor a fost peste așteptări, iar unii dintre clienți ne știau povestea și chiar au promovat printre colegi produsele cumpărate.

Guerrilla Camp este primul incubator de idei la care am participat vreodată în experiența noastră profesională. Așa că, dincolo de onoarea de a face parte din acest proiect minunat și îndrăzneț al Radio Guerrilla, cu toate beneficiile directe evidente, noi am mai câștigat ceva extrem de valoros, și anume inspirație.

Fiecare dintre celelate 14 business-uri a fost și este câte o sursă de inspirație, poate tocmai datorită diversității ariilor adresate. Așadar, pe principiul Never stop learning, le mulțumim tuturor pentru energia, ideile și experiențele proprii împărtășite.

Din categoria “Unde-s doi puterea crește“, Guerrilla Camp ne-a oferit oportunitatea să apelăm la câțiva dintre colegii noștri (ex. Re-Cycled, Teentank, AlterEgo) pentru diverse subiecte din ariile lor. Ca teaser, speram să colaborăm cu Re-Cycled pentru o surpriză. Păstrăm secretul:)

 

Legacy

Povestea Guerrilla Camp se termină în martie. Noi credem însă exact contrariul: abia începe.

Guerrilla a fost lângă noi și cu noi la început de drum. Datoria noastră morală este de a continua acest efort, de a pune cărămidă peste cărămidă pentru a transforma aceste proiecte în business-uri de succes. Sau măcar de a face orice ne stă în putință în această direcție.

De fapt, cu noi 15 a început povestea Guerrilla Camp. Noi 15 am avut norocul de a fi prima generație de Guerrilla Camp.

Haideți să ne propunem să ne întâlnim peste câțiva ani la Guerrilla Camp Agora, novici și alumni!

 

Până atunci, vă așteptăm mereu pe site și pe conturile noastre de Social Media, unde postăm continuu ce ne inspiră, ce mai facem, ce idei mai avem și cu ce ne umplem timpul zi de zi:

www.ematconcept.ro

EMA T. Concept: Facebook sau Instagram

Anca Maria Turcanu: Facebook sau Instagram

Vlad Turcanu: Facebook sau Instagram

 

Adaugă un comentariu
Numele tau *
Email *
Mesajul tău