Rezoluții la început de an de business

În prima mea întâlnire la Radio Guerrilla cu Sorin Badea din anul acesta, Sorin m-a rugat să propun câteva rezoluții la început de an de business.

Deși entitatea creată de mine acum doisprezece ani este o companie de business advisory, care face analize financiare amănunțite și prin urmare lucrăm cu numere și discutăm despre milioane de euro finanțări, articolele și ceea ce vă împărtășesc vouă și concurenților din Guerrilla Camp, conțin informații dincolo de cum să îți faci un buget, care este diferența dintre venit și încasare sau ce tipuri de finanțări poate accesa o companie.
Cifrele sunt cifre, nu mint, dar sunt în același timp rezultatul unei filosofii de business a antreprenorului/ asociaților.
Dacă modalitatea de gândire a antreprenorului este greșită, nu mai vorbesc dacă el însuși nu este un individ dispus să se autoperfecționeze, firma nu are un viitor pe termen lung.
Prin urmare, păstrez registrul de până acum și vă propun trei rezoluții la început de an de business:
1 – Formare Continuă: antreprenorul este acel ins care nu încetează un moment în a-și permite să ia contact cu toate aspectele vieții de afaceri: de la a face față efortului care înseamnă networking-ul până la a înțelege singur aspecte legate de fiscalitate, contabilitate, drept etc.
2 – Alegerea ne aparține. Cum acționăm este rezultatul alegerii noastre. Tuturor ne este frică și este normal să ne fie dacă suntem sănătoși psihic. Dar conștientizarea momentului în care ne este frică este esențială. Pentru că atunci când alegem să lasăm frica să ne ghideze acțiunile, ne terorizăm angajații, iar clienții simt (este un exemplu). Când, chiar dacă ne este frică, alegem să acționăm din grjiă (pentru clienți de exemplu) sau compasiune (pentru clienți, parteneri sau angajați), deciziile pe care le luăm sunt limpezi și constructive.
3 – Timpul nu este cazul să mai fie moneda de schimb a zilelor noastre. Veți înțelege imediat ce vreau să spun dacă rezonați cu frustrarea că plătiți angajați pentru opt ore lucrate, din care două se pierd la cafele și țigări. Plătim la număr de ore, nu pentru finalizarea unui anumit task. Când eram studentă lucram. Am început part-time în timpul școlii, full- ime în vacanță, iar când a început școala, directoarea de HR a decis să fiu plătită în continuare full-time, chiar dacă mă duceam la cursuri, pentru că îmi terminam la timp task-urile care îmi erau atribuite. Doamna aceasta înțelegea că timpul (lungimea lui) NU este mai important decât ce fac oamenii cu energia și talentul lor într-o perioadă de timp dată.
Haideți să gândim prin urmare în termeni de energie investită și nu în număr de ore petrecute pe un anumit proces și să ne prețuim energia. Oricum, timpul știți că zboară repede atunci când faci ceva din tot sufletul și uiți să numeri orele.
În 2020 – progresăm, ne este frică și alegem să nu o lăsăm să ne coordoneze acțiunile și prețuim rezultatul, calitatea și nu numărul de ore pierdute.

Adaugă un comentariu
Numele tau *
Email *
Mesajul tău